FANDOM

Tamaki Suoh
Tamaki Suoh ID
Pierwsze wystąpienie: Odcinek 01 - Starting Today, You are a Host! (Anime)

Rozdział 01 (Manga)

Informacje
Szkoła: Liceum Ouran
Zawód/zajęcie: Uczeń drugiego roku
Klub: Ouran Host Club
Relacje: Yuzuru Suoh (Tata),

Anne-Sophie de Grantaine (Mama),

Shizue Suoh (Babcia),

Haruhi Fujioka (Przyjaciółka→Żona - Manga).

Dane osobowe
Data urodzenia: 8 Kwiecień
Wiek: 16
Wzrost: 6' (183cm)
Płeć: Mężczyzna
Grupa krwi: A
Głosy
Seiyū: Mamoru Miyano
Angielski: Vic Mignogna
Tamaki Suoh (właściwie René Tamaki Richard de Grantaine Suoh) - Jest nieślubnym synem Prezesa Akademii Ouran Yuzuru Suoh oraz założycielem Ouran Host Club . Obecnie jest uczniem drugiego roku tak jak jego najlepszy przyjaciel i współzałożyciel Kyoya Ootori.

OsobowośćEdytuj

Tamaki Suoh jest jednym z dwóch głównych bohaterów, drugą jest jego podejrzewana miłość Haruhi Fujioka. Chociaż jego bierny sposób można byłoby najlepiej opisać jako ekstrawagancki, egoistyczny i dramatyczny niż jest on w rzeczywistości. To młody człowiek poświęcony studiom oraz przyjaciołom, a także jego obowiązków jako gospodarza.

On widzi swój klub jako "rodzinę", siebie jako ojca, Kyoya Ootori jako matkę, Haruhi Fujioka jako córkę, Hikaru i Kaoru Hitachiin jako synów oraz Honey i Mori jako sąsiadów. On jest znany także jako znakomity pianista klasyczny.

Jako główny komiczny charakter serii, Tamaki jest przedstawiany jako szczery i naiwny jak na swój wiek. W całym anime i mandze, jego mimika jest najbardziej przesadzona. O ile w ogóle chodzi o romans, jest on całkiem ślepy na własne uczucie miłości wobec Haruhi, z którego inni gospodarze Ouran są całkowicie świadomi. Spośród wszystkich hostów, "host" osobowości Tamakiego różni się najbardziej od jego prawdziwej osobowości, o ile to że jest on zarówno zrównoważony i uroczy jako gospodarz, ale często nieudolny i dbały poszukiwania poza tym środowiskiem. Mimo swej dziecinnej postawy jest on zaskakująco inteligentny. Tamaki urodził się pod znakiem Barana.

Pozytywne cechy tego znaku to śmiałość, odwaga, wszechstronność, żywość i pasja; zaś negatywne cechy obejmują arogancję, upór, impulsywność, brak dyscypliny, skłonność do bycia konfrontacyjnym i tendencję do opuszczania projektów Midway.

WyglądEdytuj

Tamaki ma jasne włosy odziedziczone po matce. Jego kolor oczu w anime jest fioletowy, ale w mandze jest niebieski.Jest dość wysoki i szczupły w budowie. Jego wygląd jest często porównywany do prezesa klubu Czarnej Magii , Umehito Nekozawa , którego naturalne cechy obejmują również blond włosy z niebieskimi oczami. oczy. Kolor róży Tamakiego w Host Clubie jest biały.

RodzinaEdytuj

Tamaki jest jedynym dzieckiem Yuzuru Suoh, Przewodniczącego Rady Szkoły w Ouran Academy i Anne-Sophie de Grantaine, pięknej i życzliwej Francuzki, z którą Yuzuru zakochuje się podczas podróży służbowej do Paryża. W umowie zawartej pomiędzy jego matką, Anne-Sophie i Shizue Suoh, matriarchą rodziny Suoh i surową babcią Tamaki, Tamaki zostaje wysłany do Japonii . Jednak z powodu swojej nieśleczywistości Shizue Suoh zamieszkuje w drugorzędnej rezydencji, zamiast w głównej rezydencji Suoh, w której mieszkają z Yuzuru.

Yuzuru Suoh jest patriarchą rodziny Suoh, a także ojcem Tamakiego; jednak jego moc jest ograniczona żelazną kontrolą matki nad gospodarstwami Suoh. Pomimo swojego statusu przewodniczącego, Yuzuru nie może zrobić nic, aby pomóc synowi pogodzić się z surową starą kobietą. Należy zauważyć, że ojciec Tamakiego sprzeciwił się matce tylko raz, kiedy zerwał małżeństwo z wyborem matki, aby jego żona była z matką Tamakiego. Później, w tomie 9 mandze, ujawniono, że Yuzuru wie, gdzie znajduje się Anne-Sophie po jej "zniknięciu", ale zachowuje to dla siebie, by pozwolić Shizue czasowi pogodzić się ze swoim wnukiem. Na zakończenie zarówno anime, jak i mangi, okazuje się, że pragnie, by jego syn poślubił Haruhi Fujiokę, w opozycji do pragnienia Yoshio Ootori, by stała się oblubienicą Kyoya.

Chociaż wygląd Tamakiego pochodzi od matki, jego urocza natura jest podobna do jego ojca. Jednak w obecności ojca Tamaki jest dość poważny, choć nie można powiedzieć tego samego o czymś przeciwnym. W rzeczywistości, w mandze, Yuzuru jest przedstawiany jako ktoś, kto dokucza swojemu synowi, ilekroć pojawia się szansa - przykłady tego w mandze obejmują wysyłanie syna "czerwonych śledzi" w środku śledztwa i opowiadanie wysokich opowieści o ninja .

RelacjeEdytuj

Wkrótce

CiekawostkiEdytuj

  • Jego przydomek "Tono" oznacza "pana" od starożytności.
  • Japońska postać w nazwisku Tamaki (王) oznacza króla lub władcę, stąd jego typ "książęcy".
  • W mandze na końcu tomu Hatori Bisco określiła włosy Tamakiego jako jasnobrązowe, jednak w anime jest blondynem.
  • Nie lubi on chryzantem.
  • Angielskim aktorem głosu Tamaki jest Vic Mignogna , który jest również aktorem głosu Takenagi z The Wallflower , Zero Kiryu z Vampire Knight , Edward Elric z Fullmetal Alchemist i Broly z Dragon Ball Z. Mignogna śpiewa także angielską wersję piosenki przewodniej z One Piece .

CytatyEdytuj

  • (Do Haruhi) Przystojni mężczyźni nie mogą zostać zranieni przez wodę.
  • (Do klienta) Ahh księżniczko, nawet jeśli świat skończył się w tej chwili, chcę być człowiekiem, który nawet poświęca własne życie, aby cię chronić.
  • (Do klienta) Wiosna mojego serca skacze na widok twojego świeżego uśmiechu, moja miłości.
  • (Do bliźniaków) Złe bliźniaki, odejdźcie od mojej córki!
  • (Do Haruhi) Mała woda nigdy nikogo nie skrzywdziła ... poza tym ludzie zawsze mówią, że ociepla mnie dobry wygląd.
  • (Do Haruhi) Nie codziennie Bóg tworzy idealną osobę, jak moi, piękną zarówno w środku, jak i na zewnątrz.
  • (Do Haruhi) Robię chomika do domu.
  • (Do Haruhi) Doświadczenia wszelkiego rodzaju!