FANDOM

Haruhi Fujioka
Haruhi Fujioka ID
Pierwsze wystąpienie: Odcinek 01 - Starting Today, You are a Host! (Anime)

Rozdział 01 (Manga)

Informacje
Szkoła: Liceum Ouran
Zawód/zajęcie: Uczennica pierwszego roku
Klub: Ouran Host Club
Relacje: Ryoji "Ranka" Fujioka (Tata)

Kotoko Fujioka (Mama, zmarła) Tamaki Suoh (Przyjaciel→Mąż)

Dane osobowe
Data urodzenia: 4 Luty
Wiek: 15 (Anime)

16 (Manga)

Wzrost: 5'1" (155 cm)
Płeć: Kobieta
Grupa krwi: O
Głosy
Seiyū: Maaya Sakamoto
Angielski: Caitlin Glass
Haruhi Fujioka - uczennica pierwszego roku, główna bohaterka i najświeższa członkini Ouran Host Club. Dostała się do szkoły Ouran poprzez zdobycie stypendium.

OsobowośćEdytuj

Dwie cechy, które definiują Haruhi jest jej prosty charakter i jej przekonanie, że czyjaś płeć nie definiuje swoich wyborów. Została podniesiona z mniej zamożnych okolic niż jej koledzy w Ouran, ona pokazuje bardziej praktyczne i odpowiedziale cechy, ale nie jest łatwo powstrzymywać się od uroków gospodarzy. Nawet kiedy po raz pierwszy ich spotyka, ona tylko reaguje nerwowo, zamiast zostać natychmiast zauroczoną jak większość innych dziewcząt. Haruhi ma również głębszy głos niż inne studentki, ma krótkie włosy i nie lubi nosić sukienek, nie jest łatwo rozpoznawalna jako kobieta. Ona cierpi na brontofobię(strach przed piorunami) co przeraża ją do punktu paraliżu. Oprócz tego, że ma tendencję do pokojowego charakteru, nie chce uchylać się od pracy i ma bzika na punkcie jedzenia smakołyków, zwłaszcza jeśli chodzi o tuńczyka. Haruhi również tak jak Tamaki jest raczej nieświadoma, jeśli chodzi o jej własne uczucie do niego.

Po otrzymaniu miana host, staje się ona natychmiast hitem wśród pań z powodu swoich umiejętności konwersacyjnych i jej uroczych uśmiechów, zyskując tytuł "naturalnego" typu. Choć często jest denerwowana przez innych członków Host Club, troszczy się o nich bardzo, na swój własny sposób.

W zamian za to, że męscy gospodarze są bardzo ochronni wobec ich "księżniczki" i traktują ją z szacunkiem i uczuciem mimo wszelkich wybryków, które jej robią. Haruhi jest urodzona pod znakiem Wodnika. Pozytywne cechy tego znaku to szczerość, ciekawość, innowacje i uprzejmość; natomiast negatywne cechy to niespójność, niechęć, obojętność, tendencje odchylenia i nieefektywność.

WyglądEdytuj

Haruchi jest średniego wzrostu (155 cm) brunetką o krótkich włosach i dużych brązowych oczach. Jest szczupła. Normalnie nosi męski szkolny mundurki, czyli białą koszulę z czarnym krawatem, płaszcz z logiem szkoły i czarne jeansy.

RodzinaEdytuj

Jej ojciec jest transwestytą, a matka odeszła. Nie ma rodzeństwa.

RelacjeEdytuj

Wkrótce

CiekawostkiEdytuj

• Osoby podkładające głos Haruhi i Hikaru w prywatnym życiu są małżeństwem.

• Obcięła włosy z powodu przylepionej przez dziecko z sąsiedztwa gumy do żucia.

• Jej pierwszy pocałunek odbył się z dziewczyną.

• Poraz pierwszy poszła na randkę z Hikaru.

• Nie ma problemu z rozróżnieniem bliźniaków.

• Uderzyła Hikaru w twarz.

• Ma w domu 'Mushroom room'.

GaleriaEdytuj

Wkrótce